Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Głosowanie..:D


Book

Ksiega Gości
Dodaj do Księgi

About Me



Dodaj do Ulubionych

Archives

2008
Marzec
Luty
Styczeń
2007
Grudzień
Listopad
Maj
Kwiecień
Marzec


Favs
















Links



Layout

Lay&Html by Amber.
ONLY FOR THIS BLOG DON'T COPY!!!


Głosowanie..:D

Siemka, na wstępie przepraszam wszystkich ze tak długo nie pisałam, ale to siła wyzsza..;/ No to tak jesli nic nie stoi na przeszkodzie to zrobię sodnę... CZY CHCECIE ABY NA MOIM BLOGU BYłY:
- opowiadania
-pamiętnik
- wiersze
- dodatki
- zdjecia krajobrazów
No wiec głosujcie...:D Liczę ze wybierzecie cos extra a moze ktos ma indywidualne pomysły???
pozdro teraz jeszcze focia naturalnie :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**Kartagina** 6/05/2007 18:26:53 [Powrót] Komentuj



super blog. swojego nie mam ale twoj jest super naprawde
kam 10/11/2007 21:34:16
| brak www IP: 83.19.212.188

Pisz jakies fajne opcio:p Wstaw ladny szabloonik i muzyczke:] ODPISUJ NA KAZDY KOMENT!! Najszybciej jak potrafisz:p I bedzie ok;)) Hhehe:pp To moja propozycja;p LOL Rozslaw swoj blog!! Dawaj ludziom komcie i dodawaj do ulubionych
PoGuBIoNa;(( 13/06/2007 18:32:46
| brak www IP: 83.28.53.218

U MNIE NOWA NOTA -- --> ZAPRASZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! Licze na komcia:p :)) :)) :))
PoGuBIoNa;(( 7/06/2007 21:07:03
| brak www IP: 83.28.41.96

niewiem gdzie ta sonda.ale [pisz] pamietniki bo hce cos poczytać prosze... alęę coraz cześciej pisz :}pzdr będe odwiedzać!!
__** E*M*O**__ 15/05/2007 15:13:12
| brak www IP: 83.19.212.188

100x pamiętnik :)
BaRt 15/05/2007 15:11:23
| brak www IP: 83.19.212.188

Heyka ToFFanie!!:**
U mnie new nocia:**
Ciuuuumam;)) Hihii
PZDR:*

Licze na komcia;)) Hehe
PoGuBIoNa;(( 6/05/2007 18:45:47
| brak www IP: 83.28.17.201